Regulamin sklepu
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług i sprzedaży Produktów przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego działającego pod domeną: https://edukoala.pl/Właścicielem i administratorem jest: Alicja Kosińska, prowadząca działalność nierejestrowaną pod adresem ul. Kopernika 12 a/6 11-040 Dobre Miasto
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem poczty e-mail kontakt@edukoala.pl
- Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów (w rozumieniu art. 221 k.c.), jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, o ile poszczególne postanowienia Regulaminu nie są wyraźnie skierowane wyłącznie do konsumentów lub wyłącznie do przedsiębiorców.
- W ramach Sklepu Internetowego Sprzedawca świadczy usługi: sprzedaży plików cyfrowych.
- Wszelkie nazwy, znaki towarowe i oznaczenia Produktów umieszczone w ramach Sklepu Internetowego są znakami ich właścicieli objętymi ochroną prawną;
- Informacja o Produktach umieszczona w ramach Sklepu Internetowego stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Sprzedawca – podmiot sprzedający Produkty i świadczący usługi w ramach Sklepu Internetowego;
- Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu działającego pod domeną: https://edukoala.pl/
- Usługi Sklepu Internetowego – usługi świadczone drogą elektroniczną, służące umożliwieniu sprzedaży Produktów w ramach Sklepu Internetowego;
- Klient – osoba nabywająca Produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- Usługobiorca – osoba będąca odbiorcą Usług Sklepu Internetowego;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy ze Sprzedawcą, w oparciu o zaproszenie do zawarcia umowy przedstawione w Sklepie Internetowym;
- Produkt – towary i usługi prezentowane w Sklepie Internetowym;
3. Usługi Sklepu Internetowego
- W celu umożliwienia sprzedaży Produktów, Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące bezpłatne Usługi Sklepu Internetowego:
- tworzenie, utrzymywanie i administrowanie kontem usługobiorcy w Sklepie Internetowym („Usługa Konta”);
2. przetwarzanie zamówień usługobiorców składanych w ramach Sklepu Internetowego („Usługa Zamówienia”);
3. przesyłanie informacji handlowej oraz świadczenie marketingu bezpośredniego na rzecz usługobiorców, za ich zgodą („Informacje Handlowe”); - Konta Usługobiorców w ramach Sklepu Internetowego zakładane są bezpłatnie, na czas nieokreślony i są likwidowane na żądanie Usługobiorcy, złożone za pośrednictwem konta lub poprzez złożenie żądania likwidacji konta pod adres: kontakt@edukoala.pl
- Konta Usługobiorców zabezpieczone są loginem oraz hasłem ustawionym przez Usługobiorcę oraz powiązane są z kontem e-mail podanym przez Usługobiorcę.
- Usługa Zamówienia stanowi jednorazowe bezpłatne świadczenie polegające na przetworzeniu zamówienia złożonego przez Usługobiorcę za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego w Sklepie Internetowym.
- Informacje Handlowe świadczone są nieodpłatnie na rzecz Usługobiorców wyłącznie za ich zgodą. Zgoda na otrzymywanie Informacji Handlowych może być złożona za pośrednictwem Usługi Konta, podczas składania zamówień lub w inny sposób, w szczególności za pośrednictwem Sklep Internetowego. Zgoda na otrzymywanie Informacji Handlowych może być w każdej chwili przez klienta cofnięta, czego skutkiem jest zakończenie świadczenia Informacji Handlowych.
- Usługobiorca ma obowiązek korzystania z Usług Sklepu Internetowego zgodnie z prawem oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów. W szczególności, Usługobiorca ma korzystając Usług Sklepu Internetowego ma obowiązek poszanowania dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Usługodawca ma obowiązek zapewnić, że wszelkie dane przez niego wprowadzane w ramach korzystania z Usług Sklepu Internetowego są zgodne ze stanem faktycznym.
- W przypadku korzystania przez usługobiorcę z Usług Sklepu Internetowego niezgodnie z prawem lub dobrymi obyczajami, w szczególności w przypadku wprowadzania przez usługobiorcę w ramach korzystania z Usług Sklepu Internetowego danych o charakterze bezprawnym, Sprzedawca uprawniony jest do usunięcia takich danych oraz do zaprzestania świadczenia Usług Sklepu Internetowego na rzecz usługobiorcy.
- Reklamacje odnośnie Usług Sklepu Internetowego usługobiorca może składać na adres: kontakt@edukoala.pl
4. Warunki techniczne korzystania z Usług Sklepu Internetowego
- Do prawidłowego korzystania z Usług Sklepu Internetowego niezbędne jest:
Korzystanie przez Usługobiorcę z urządzenia końcowego posiadającego: - urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;
2. w przypadku urządzeń mobilnych, oprogramowanie – dostarczone przez wytwórcę urządzenia – umożliwiające wykonywanie równoważnych do w/w przeglądarek komputerowych operacji;
3. Posiadanie aktywnego adresu i konta e-mail;
4. Włączenie na przeglądarce obsługi cookies; - Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta;
5. Ceny
- Ceny podane w Sklepie Internetowym są określone w walucie – polski złoty – i są cenami brutto.
- W przypadku Zamówień obejmujących usługi świadczone na czas nieoznaczony, ceną końcową jest łączna płatność za jeden okres rozliczeniowy.
- W przypadku, gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie łącznej ceny, o sposobie w jaki będzie ona obliczona Klient zostanie poinformowany przed złożeniem Zamówienia.
6. Zamówienia
- Złożenie zamówienia możliwe jest za pośrednictwem Sklepu Internetowego, poprzez postępowanie zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi po wybraniu zamawianych Produktów lub usług. W celu skutecznego złożenia zamówienia niezbędne jest podanie odpowiednich danych pozwalających na zrealizowanie zamówienia. Przed złożeniem Zamówienia Klient ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem oraz potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem przed potwierdzeniem Zamówienia. Zakończenie Zamówienia nie będzie możliwe bez potwierdzenia przez Klienta zapoznania się z Regulaminem.
- Dokonując Zamówienia, Klient wybiera jedną z dostępnych płatności i opłaca zamówienie
7. Produkty
- W przypadku Produktów stanowiących utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Sprzedawca oświadcza, że jest uprawniony do oferowania i dystrybucji tych Produktów na warunkach określonych w Regulaminie. Korzystanie z Produktów może wiązać się z koniecznością zawarcia umowy z dysponentem praw własności intelektualnej, na zasadach określonych w umowie załączonej do danego Produktu – w takim wypadku stosowna umowa licencyjna zostanie udostępniona klientowi na etapie Zamówienia.
- W przypadku Produktów stanowiących utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oznaczonych do których nie jest niezbędne zawarcie odrębnej umowy licencji na zasadach określonych w pkt. a, wraz z zakupieniem takiego Produktu sprzedawca udziela niewyłącznej, bezterminowej, nieprzenoszalnej, niezbywalnej licencji na korzystanie z tych Produktów wyłącznie w celu związanych z jego funkcjami. Klient nie jest uprawniony do udzielania sublicencji, przenoszenia Produktu na osoby trzecie, użyczania Produktu lub wprowadzania Produktu do obrotu.
- Koszty udzielenia licencji na Produkty objęte licencją uwzględnione są w cenie Produktu.
- W przypadku Produktów będących usługą abonamentową, skorzystanie z usługi wiąże się z koniecznością zawarcia umowy usługi abonamentowej, na zasadach określonych w umowie udostępnionej Klientowi przy składaniu Zamówienia.
- W przypadku Produktów dostarczanych Klientowi w formie cyfrowej, do prawidłowego korzystania z tych Produktów niezbędne jest spełnienie przez Klienta warunków technicznych, określonych w informacji o produkcie, w szczególności posiadanie odpowiedniego oprogramowania, do którego Produkty są przeznaczone oraz odpowiedniej ilości miejsca na dysku, w celu zainstalowania tych Produktów.
8. Prawo odstąpienia
- Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy bez podania przyczyny, o którym mowa w art. 27 i n. ustawy o prawach konsumenta.
- Zwrot produktu cyfrowego i odstąpienie od Umowy Sprzedaży jest możliwy tylko w przypadku, kiedy produkt cyfrowy nie został pobrany na urządzenie. W pozostałych przypadkach prawo odstąpienia od umowy jest rozpatrywane indywidualnie po złożeniu pisemnego oświadczenia na adres podany przez administratora.
9. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczeniem usług w ramach Sklepu Internetowego jest Alicja Kosińska EduKoala.
- Złożenie Zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Sklep w celu realizacji Zamówienia, co może wiązać się z przekazaniem tych danych innym podmiotom, takim jak np. operatorzy płatności.
- Klient ma prawo do wglądu oraz modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych, a także do żądania zaprzestania przetwarzania lub usunięcia jego danych osobowych przez Sprzedawcę.
- Dane osobowe Klienta mogą być wykorzystywane do celów marketingowych wyłącznie za zgodą Klienta.
10. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usług Sklepu Internetowego oraz Produktów mogą być zgłaszane pod adres: kontakt@edukoala.pl
- Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni, a jeśli tego nie zrobi w tym terminie, uważa się, że żądanie klienta uznał za uzasadnione.
- W przypadku nieuznania reklamacji, Sprzedawca informuje że Klient będący konsumentem uprawniony jest do skorzystania z sądowych oraz pozasądowych metod rozwiązywania sporów, w szczególności do zgłoszenia spornej sprawy do powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub korzystania z platformy polubownego rozwiązywania sporów w ramach Unii Europejskiej, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
11. Postanowienia końcowe
- W przypadku Klientów niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, rozstrzyganie sporów poddane jest sądowi właściwemu miejscowo według siedziby Sprzedawcy.
- W przypadku Klientów niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, w sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.